Kundtjänstmedarbetare E-commerce

Välkommen till XXXLutz där vi förverkligar heminredningsdrömmar! Vi är inte bara inriktade på service och kundnöjdhet i våra möbelbutiker, utan också digitalt! Från beställning till leverans strävar vårt team efter att göra online-shopping för hemmet så trevligt som möjligt. Vårt vänliga Customer Care-team är tillgängligt via telefon, e-post och framöver även på andra plattformar!

Som en del av vårt team kommer du ansvara för våra kunders problem via telefon, mail eller via XXXL-chat och du hittar den optimala lösningen snabbt och pålitligt. Du håller huvudet kallt under alla utmaningar i den dagliga verksamheten. Som kundtjänstmedarbetare hos oss tar du på dig uppdraget att "få våra onlinekunder att le" och att hitta rätt lösning för varje problem. Dessutom har du daglig kontakt med andra avdelningar såsom inköp, logistik, marknadsföring och externa leverantörer. Som en empatisk lagspelare säkerställer du ett harmoniskt samarbete med dina kollegor och ger användbar support till våra kunder.

Vi erbjuder en tjänst i ett fantastiskt team med erfarna och hjälpsamma kollegor både i Sverige och internationellt. Under din utbildning kommer du få intern upplärning av vårt team på plats.

Kategori:
Kundtjänst

Sysselsättningsnivå:
25 timmar / vecka

Område:
Malmö

Varuhus:
XXXLutz

XXXLutz är en av de tre största möbelhandlarna i världen. Men hur stort är egentligen "XXXL"? Vi presenterar all viktig fakta och siffror om företaget och vår expansion i hela Europa!

Dina arbetsuppgifter

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter

  • Hjälpa våra kunder via mail, chatt och telefon
  • Ta hand om orderhantering och övriga administrativa uppgifter inom kundtjänst
  • Sköta returer och reklamationer och ta beslut om kompensation inom givna riktlinjer
  • Nära samarbete med leverantörer, lager, huvudkontor och försäljning
  • Bearbeta listor i vårt interna system
  • Säkerställ att material som måste dokumenteras scannas in eller sparas fysiskt enl. GDPR
  • Att XXXLutz och avdelningens säkerhetsregler efterlevs
  • Tillgodogöra dig och följa regler och policys som står i personalhandboken
  • Tystnadsplikt gäller för all konfidentiell information som rör företaget
  • Plocka varor och packa dessa inför leverans endast vid ökat behov för att hjälpa dina kolleger på logistikavdelningen

Dina kvalifikationer

Kvalifikationer

  • Gymnasieutbildning.
  • Minst 3 års yrkeserfarenhet av kundkommunikation/kundtjänst - helst inom B2C e-handel
  • Flytande svenska och engelska i tal och skrift. Tyska är meriterande.
  • Goda kunskaper Officepaketen.

Vi erbjuder:

  • Lön enligt kollektivavtal
  • Kontinuerlig vidareutbildning tack vare vår interna personalutveckling.
  • Arbete i ett framgångsrikt, modernt och innovativt företag som ständigt expanderar.
  • Personliga utvecklingsmöjligheter och framtida karriärmöjligheter som motsvarar dina talanger och prestationer.

Tjänsten: En deltid tjänst på 25 timmar i veckan.

Start: omgående

Plats: Bulltofta, Malmö.

Övrigt: Vi är anslutna till Handels kollektivavtal.

Sista ansökningsdag: 2024-04-30, urval sker löpande.

DIN XXXLUTZ KARRIÄRMÖJLIGHET

Det är bara att ladda upp ditt CV och komplettera din ansökan med ett personligt brev och aktuella referenser. Vi ser fram emot att lära känna dig!

© 2024 XXXLutz KG

XXXLutz använder kakor. Om du fortsätter att surfa på denna webbplats godkänner du användningen av kakor.

Zustimmen